Meer bewustwording en gedragsverandering

Voortzetten communicatiecampagne Arnhems AAN

Voortzetten communicatiecampagne Arnhems AAN

Inspanning

Meer bewustwording en gedragsverandering

Voortzetten communicatiecampagne Arnhems AAN

Arnhem Aan is de communicatie-campagne voor het programma New energy made in Arnhem. Met Arnhem Aan willen we mensen enthousiasmeren en motiveren om aan de slag te gaan met energie besparen en hernieuwbare energie opwekken. Dit doen wij doelgroep gericht met een aanpak voor bedrijven, woningeigenaren en -huurders waaronder ook specifiek voor huishoudens met (energie)armoede en huishoudens met een migratieachtergrond. In de Arnhem Aan campagne gaan we in 2021 twee grote acties en meerdere kleinere acties uitvoeren, goede voorbeelden uitdragen, aanhaken op natuurlijke momenten en samenwerken met diverse partijen. De campagne Arnhem Aan zal in navolging op de lancering van de nieuwe website na de zomer van 2020 verder geladen worden en bij de Arnhemmers onder de aandacht worden gebracht.

Turap 2 2021

Vanuit diverse communicatiekanalen en contactmomenten zijn goede voorbeelden van inwoners en ondernemers gedeeld. Per jaar worden 2 grote communicatieuitingen georganiseerd. De eerste dit jaar, in juni 2021 is de lancering van het Kookboek Arnhem Aan Tafel, met heerlijke gerechten en nuttige duurzame weetjes en tips.

Jaarverslag 2021

Met de Arnhem Aan campagne hebben we meer Arnhemmers bereikt over energie besparen, het opwekken van hernieuwbare energie en het afkoppelen van het aardgas. Dit hebben we gedaan door wijkgesprekken, via social media, berichten in de koerier en het beantwoorden van vragen via het energieloket. Uit het digipanelonderzoek (november 2021) blijkt dat 29% van de respondenten bekend is met ArnhemAan.

Deze pagina is gebouwd op 04/22/2022 14:19:16 met de export van 04/22/2022 08:58:53